Η σπουδαιότητα της ύπαρξης πιστών και αφοσιωμένων πελατών (customer loyalty) στον κόσμο του Marketing είναι γνωστή για πάνω από 20 χρόνια, αλλά τα διαθέσιμα εργαλεία και οι πλατφόρμες μέχρι τώρα δεν επέτρεπαν μια πιο προσωποποιημένη προσέγγιση στην επικοινωνία των μηνυμάτων και την ανάπτυξη των σχέσεων.
Η νέα έκδοση του Sitecore Experience Platform Version 8 δίνει για πρώτη φορά σε κάθε Marketer την δυνατότητα να χρησιμοποιήσει μια ολοκληρωμένη πλήρως διασυνδεδεμένη πλατφόρμα δημιουργίας online εμπειριών, βασισμένη σε ένα εκτενές και διαρκώς ενημερωμένο πλήθος πληροφοριών από όλα τα σημεία επαφής και τα κανάλια επικοινωνίας των οργανισμών με τους πελάτες τους.
Σε αυτό το ενημερωτικό και περιεκτικό White Paper, θα μάθετε πως η τελευταία έκδοση του Sitecore 8 δίνει στους marketers πρόσβαση σε πλήρη δεδομένα, ολοκληρωμένα εργαλεία και δυνατότητες αυτοματοποίησης, που επιτρέπουν την αλληλεπίδραση με τους πελάτες τους σε όλη τη διάρκεια του κύκλου πώλησης, κάτι απόλυτα απαραίτητο στην σύγχρονη πραγματικότητα των καταναλωτών που είναι διαρκώς συνδεδεμένοι, μέσα από διαφορετικές συσκευές, αναζητώντας συνεχώς πλούσιο περιεχόμενο για προϊόντα ή εταιρείες.